Problemen met audibene & Signia App → Oplossing en Info

Tijdelijke storing audibene en Signia App

We willen u graag informeren dat er een update is uitgebracht voor de audibene- en Signia app, waarbij de versie is veranderd van 2.7.0 naar 2.7.1. Het kan voorkomen dat de app na deze update niet goed werkt of helemaal niet meer opstart.

Mogelijke oplossing

Een manier om dit probleem te verhelpen, is door de app eerst van uw smartphone te verwijderen. Schakel daarna de smartphone volledig uit en vervolgens weer in. Daarna kunt u proberen de hoortoestellen opnieuw aan de app te koppelen. In veel gevallen lost dit het probleem op, al is dit helaas niet altijd het geval. De leverancier werkt op dit moment aan een structurele oplossing.

Hoortoestellen koppelen aan de app

Hieronder vindt u een stappenplan voor het koppelen van uw hoortoestellen met de app.

Onze excuses voor het ongemak.

Iphone– Koppeling met audibene app:

Android– Koppeling met audibene app:
a { text-decoration: none; } .download-button { background: #ffba47; box-shadow: 0px 2px 5px rgba(0, 0, 0, 0.29); border-radius: 45px; display: flex; flex-direction: row; justify-content: center; margin-top: 30px; margin-bottom: 30px; cursor: pointer; width: 300px; margin-right: auto; margin-left: auto; padding-bottom: 20px; } .download-button span { color: #1a2441; font-size: 1.5rem; line-height: 1rem; text-align: center; font-weight: 600; margin: 0; padding: 0; font-family: 'museo-sans', sans-serif; flex-grow: 1; } .download-button:hover { box-shadow: 0px 0px 0px rgba(0, 0, 0, 0); } .pdf-container { margin: 20px auto; max-width: 100%; } @media screen and (max-width: 768px) { .pdf-container iframe { height: 400px; } }